Je nejlepším Supersportem na světě? Čtyři roky po sobě získala titul " King of Supersports". Byla Winner of Supertest's "King of Supersports" four years running. Daytona 675 je určena pro závodní tratě, ale je skvělá i na silnici. Je kombinací špičkového ovládání a výkonu tříválcového motoru. Díky výkonu 125 koní a většímu kroutícímu momentu oproti konkurenci nabízí skvělý zážitek z jízdy. Nízká hmotnost a úzký rám, plně nastavitelné přední a zadní pérování zajišťují dokonalou přilnavost na všech typech povrchů, zatímco radiální přední brzdiče poskytují neuvěřitelnou brzdnou sílu.

Oddělení výzkumu a vývoje Triumphu- R&D zaujalo k Daytoně 2010 evoluční přístup. K tomu byly využity zkušenosti získané ze závodů Mistrovství světa Supersport. Nejnovější specifikace tříválcového motoru o objemu 675 cc je 13 900 ot./min. a jeho výkon je 128PS.

Hliníkový Rám Daytony 675 Má nosníky zdůrazňující výhody úzkého tříválcového motoru. JE TO nejlehčí Rám jsem SVE TRIDE s hmotností pouhých 8,7 kg.

Plně nastavitelné 41 mm obrácené vidlice a zadní monoshock jednotka umožňují přizpůsobit nastavování tlaku na vysokou a nízkou rychlost a tím maximálně přesné nastavení Daytony.  Pérování umožňuje ostrou manipulaci a může být naladěno tak, aby vyhovovalo stylu každého jezdce.

Digitální přístrojový panel Daytony 675 má všechny běžné funkce palubního počítače a zobrazení spotřeby paliva. Součástí je lap timer, který umožňuje srovnávat časy v jednotlivých kolech na okruhu, stejně jako průměrnou a maximální rychlost v jednotlivých kolech.

Nové radiální monoblokové BRZDY Nissin jsou namontovány do dvojitého kotouče 308 mm pro strhující úroveň brzdné Sily zpětnou vazbu jezdce.

Motor

Typ: Kapalinou chlazený, dvanáctiventilový, DOHC, řadový tříválec
Obsah: 675cc
Válce: 74 x 52,3mm
Komprese: 12,6:1
Palivo:
Vícebodové sekvenční vstřikování, řízený katalyzátor a sekundární vzduchový systém

Převody

Sekundární převod: Řetěz, O-kroužek
Spojka: V olejové lázni, vícelamelová
Převodovka: 6-ti stupňová

Části motorky

Rám: Z lehké slitiny, páteřový
Kyvná vydlice: Dvouramenná, z lehké slitiny, s nastavitelným otočným bodem
Přední kolo: 5-ti paprskové, hliníkové kolo 17 x 3.5in
Zadní kolo: 5-ti paprskové, hliníkové kolo 17 x 5.5in
Přední pneumatika: 120/70 R 17
Zadní pneumatika: 180/55 R 17
Přední tlumič: Plně nastavitelné obrácené vidlice 41mm, délka pružení 120mm
Zadní tlumič: Monoshock jednotka Kayaba, délka pružení 130mm
Přední brzdy: 4-pistkové radiální brzdy Nissin na dvou 308mm kotoučích
Zadní brzdy: Jednokotoučová o průměru 220mm, jednopístkový brzdič Nissin

Rozměry

Délka: 2020mm
Šířka (řidítka): 710mm
Výška: 1120mm
Výška sedla: 830mm
Rozvor: 1395mm
Poloměr otáčení: 23.9°/89,1mm
Suchá váha: 185kg
Velikost nádrže: 17.4 litrů

Technické údaje

Maximální výkon: 125PS / 92kW při 12,600 rpm
Kroutící moment: 72Nm při 11,700 rpm

Barva

Jet Black, Tornado Red, Caspian Blue

Hliníkový rám Daytony 675 má nosníky zdůrazňující výhody úzkého tříválcového motoru. Je to nejlehčí rám ve své třídě s hmotností pouhých 8,7 kg.

Nové radiální monoblokové brzdy Nissin jsou namontovány do dvojitého kotouče 308 mm pro strhující úroveň brzdné síly a zpětnou vazbu jezdce.

Oddělení výzkumu a vývoje Triumphu- R&D zaujalo k Daytoně 2010 evoluční přístup. K tomu byly využity zkušenosti získané ze závodů Mistrovství světa Supersport. Nejnovější specifikace tříválcového motoru o objemu 675 cc je 13 900 ot./min. a jeho výkon je 128PS.

Digitální přístrojový panel Daytony 675 má všechny běžné funkce palubního počítače a zobrazení spotřeby paliva. Součástí je lap timer, který umožňuje srovnávat časy v jednotlivých kolech na okruhu, stejně jako průměrnou a maximální rychlost v jednotlivých kolech.

Plně nastavitelné 41 mm obrácené vidlice a zadní monoshock jednotka umožňují přizpůsobit nastavování tlaku na vysokou a nízkou rychlost a tím maximálně přesné nastavení Daytony.  Pérování umožňuje ostrou manipulaci a může být naladěno tak, aby vyhovovalo stylu každého jezdce.

nahoru